730-815 | Schodzenie się dzieci: Zabawy w kącikach zainteresowań; Wykonywanie zadań indywidualnych; Zabawy ruchowe; |
815-830 | Czynności porządkowe; Zabiegi higieniczne, przygotowanie do śniadania; |
830-900 | Śniadanie |
900-915 / 920 | Zajęcia kierowane w oparciu o podstawę programową wychowania przedszkolnego |
920-1130 | Spacery, zabawy organizowane i swobodne w ogrodzie przedszkolnym, wycieczki, gry sportowe, język angielski, rytmika, zajęcia z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej, zajęcia rewalidacyjne, wczesne wspomaganie rozwoju; |
1130-1215 | Przygotowanie do obiadu – czynności higieniczne i porządkowe. Obiad |
1215-1330 | Odpoczynek |
1330-1400 | Czynności porządkowe i higieniczne, zabawa ruchowa |
1400-1415 | Podwieczorek |
1415-1530 | Zabawy dowolne podejmowane przez dzieci w salach i w ogrodzie przedszkolnym, kontynuacja realizacji treści wynikających z podstawy programowej wychowania przedszkolnego – zabawy i ćwiczenia utrwalające, praca indywidualna lub w zespołach, zajęcia z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej, zajęcia rewalidacyjne, wczesne wspomaganie rozwoju; Rozchodzenie się dzieci; |
730-815 | Schodzenie się dzieci: Zabawy w kącikach zainteresowań; Wykonywanie zadań indywidualnych; Planowanie dnia; Ćwiczenia poranne; |
815-830 | Przygotowanie do śniadania, zabiegi higieniczne i porządkowe; |
830-900 | Śniadanie |
900-930 | Zajęcia kierowane w oparciu o podstawę programową wychowania przedszkolnego |
930-945 | Czynności porządkowe |
945-1015 | Zajęcia kierowane w oparciu o podstawę programową wychowania przedszkolnego |
1015-1130 | Spacery, zabawy organizowane i swobodne w ogrodzie przedszkolnym, wycieczki, gry sportowe, język angielski, rytmika, zajęcia z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej, zajęcia rewalidacyjne, wczesne wspomaganie rozwoju; |
1130-1215 | Przygotowanie do obiadu – czynności higieniczne i porządkowe; Obiad; Czynności higieniczne po obiedzie; |
1215-1400 | Relaksacja przy muzyce, słuchanie bajek; Ćwiczenia utrwalające wiadomości; Zabawy swobodne podejmowane z inicjatywy dzieci; Religia, zajęcia dodatkowe; Zajęcia z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej, zajęcia rewalidacyjne, wczesne wspomaganie rozwoju; Czynności porządkowe i higieniczne, zabawa ruchowa; |
1400-1415 | Podwieczorek |
1415-1530 | Zabawy dowolne podejmowane przez dzieci w salach i w ogrodzie przedszkolnym, Utrwalanie treści realizowanych w trakcie zajęć kierowanych: Indywidualna praca wyrównawcza lub w małych grupach; Rozwijanie zainteresowań; Rozmowy indywidualne z rodzicami dzieci; Rozchodzenie się dzieci; |